Returnari Produse

Returnari Produse 

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau.
Pentru a beneficia de acest drept clientul trebuie sa returneze produsul in starea si ambalajul in care acesta i-a fost livrat. Nu sunt acceptate produse care prezinta semne evidente de utilizare.

Puteți anula comanda din orice motiv, chiar și pentru simplul fapt că v-ați răzgândit.

Atenție!

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.

2 Pasi pentru un Retur fara probleme:

1. Trebuie să îi comunicați comerciantului, fără echivoc, decizia dumneavoastră. Puteți face acest lucru prin e-mail la adresa: office@atelierbijoux.ro Atentie: Nu este suficient doar să trimiteți produsele înapoi.

2. Impachetati corespunzator produsul cand este retrimis catre AtelierBijoux. Impachetarea corespunzatoare presupune cutii de carton sau cel putin plicuri speciale cu bule de aer. (acesta este modul in care primiti produsele). Pentru produsele textile (haine dama) se aplica aceleasi reguli. Produsele trebuie sa fie  în stare bună, in ambalajul original (chiar daca a fost deschis), cu toate accesoriile / etichetele si nu trebuie sa aiba urme de purtare. Magazinul nostru trebuie sa poata revinde produsele catre alti viitori clienti.

Vânzătorul este obligat să vă returneze banii în termen de 14 de zile de la primirea notificării de retragere, dar rambursarea poate întârzia în cazul în care comerciantul nu a primit produsele înapoi in tot acest timp. Rambursarea trebuie să includă și eventualele taxe de expediere pe care le-ați plătit la efectuarea comenzii. Cu toate acestea, comerciantul poate percepe costuri suplimentare de livrare în cazul în care ați solicitat livrare non-standard (expres). Dumneavoastră va trebui să plătiți costurile returnării bunurilor către vânzător.

Rambursul se va face prin transfer bancar catre un cont furnizat de catre dumneavoastra. Veti primi un e-mail de confimare a acestui transfer la momentul efectuarii acestuia.

Va multumim pentru intelegere.

  
  


  
  

  

Marturiile clientilor

 

"Stropi delicati de culoare, meniti sa ne invioreze in zile de iarna, sa ne sublinieze farmecul in zile primavaratece... Semn ca in curand vine...

Nina

Vezi mai multe marturii